Corona slaat toe!

Helaas heeft het sars-CoV-2 ook bij ons toegeslagen. De afgelopen maanden hebben wij geen vergaderingen kunnen organiseren en hebben we met een bang hart moeten afwachten of we op kamp gingen mogen vertrekken. In de tussentijd hebben we echter niet stil gezeten, integendeel!

Wij hebben verschillende online activiteiten georganiseerd. Zo spraken de givers elke week online af, waar de leiding hen uitdaagde met zotte opdrachten. Ook de wouters speelden iedere week leuke spelletjes online. Verder hebben wij onze lokalen nagebouwd in een Minecraft server (bekijk de leuke video die we gemaakt hebben)! Wil je graag meer informatie over een van deze initiatieven? Stuur dan gerust een mail naar leiding@scoutsmolenbeek.be of contacteer de takken rechtstreeks via TAK@scoutsmolenbeek.be.

Tot snel en hou jullie goed!

De leiding