Verhuur

Organiseer je een evenement, kamp, bijeenkomst, … en heb je niet het nodige materiaal thuis liggen, kijk dan zeker eens in onze verhuurlijst. Indien je geïnteresseerd bent, stuur gerust een mailtje naar verhuur@scoutsmolenbeek.be waarin zeker staat welk materiaal je wenst.
Al het materiaal dient opgehaald te worden in onze lokalen (Haeckstraat 59, 1080 Sint-Jans-Molenbeek). Heb je gewoon een vraagje over het materiaal en de verhuur ervan, mag je ons ook gerust contacteren! Wij verhuren alleen materiaal, ons lokaal is helaas niet geschikt voor verhuur.

Tafels en banken:

• 2 Houten klapbanken + tafel       € 5

Tenten:

• Patrouille tent                  € 150                     exclusief waarborg (€ 100)                          5 stuk + 1 ander soort
  • Shelter                               € 100                     exclusief waarborg (€ 100)

Kookgerei:

• Gasvuur                              € 10