Onze groep

+32.468333973

Groepsleiding: Femke Schroeven, Ine De Bruyne

groepsdas

Klik om de google map te activeren

Wat ?

Wij zijn Scouts en Gidsen Molenbeek, een bende speelvogels die op zondag knotsgekke avonturen beleven. Wil jij ook deel uit maken van deze groep? Wij verwelkomen alle speelvogels en avonturiers, groot of klein, met open armen.

Waar ?

Onze lokalen bevinden zich in het schoolgebouw van de vrije basisschool Sint-Albert. (vlakbij metrohaltes Simonis en Belgica)

Wanneer ?

Van september tot juni. 3 keer per maand op zondag, van 13u45 tot 17u. De 4e zondag van de maand is er geen scouts. Af en toe doen we ook een dagvergadering, dan zijn we van 10u tot 17u weg. We gaan natuurlijk ook twee keer per jaar op weekend en op kamp in de zomervakantie.

Lidgeld ?

Het lidgeld bedraagt 35 euro. Dat geld wordt gebruikt om uw zoon/dochter te verzekeren. Daarmee bent u altijd gerust als uw zoon of dochter naar de scouts komt. Het geld kan gestort worden op het rekeningnummer BE 66 7350 2530 3143

groepsfoto